Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2009 17:56 - Първият учебен ден
Автор: manuelche Категория: Забавление   
Прочетен: 1407 Коментари: 0 Гласове:
2



Днес е 15.9. Някоя си година. 2009... Примерно.
Денят ми се слива с вчерашния по ред причини. Една от които е, че имах изпит. Поправка. Специална промоция само за отличниците.
Описвала съм и преди какво причиняват изпитите на мозъка ми - някакви необясними спазми, последвани от зверска умора и още по-зверско женлание да се нафиркам като особено жаден руснак. Последното се опитах да го направя (да се напия де), но не се справих. Желанието ми беше само изпитът да не е минал като несполучливото ми пиене.
След спане с променлив успех се будя в 4. След дълъг и напоителен размисъл решавам, че най-брилиантната идея е да ударя една бира, пък после да му мисля. Горещината само засилва желанието ми за една запотена, студена и изключително примамлива бира. Ако бях мъж, може би щях да имам и други въжделения, освен пиенето. По официални данни не съм мъж. Минават още 15 минути размисъл и решавам, че след още 5 допълнителни ставам, та ако ще и таванът на лятното кино да падне. Съдбата обаче е имала други планове, а именно да заспя отново. Което път ми е попречило да се проявя като истински, натурален алкохолик и да обръщам халби още в тъмни зори (буквално).
Към 10 ставам успешно и се докопвам до бирата. Или тя до мен, не помня, размазано ми е. Нормално е хората да пият кафенце, чайче, да нагъват бисквитки и всякакви тривиални дейности. Аз решавам да съм контра и с пукащ звук обезчестявам една кутийка Шуменско. Първите глътки са уникални. Лудите да си лочат кафето.
Докато се усетя е станало 2 без нещо на обяд и идва Часът на истината. Не е точно като онова по Нова ТВ, пък и Фродо, пардон, Витомир Саръиванов, не го мернах наоколо. Даже нямаше кой да ме пита колко пъти съм изневерила на мъжа ми с черната кокошка на комшиите. За сметка на това видях резултатите от вчерашния напън, които бяха силно удовлетворяващи. Което предизвика у мен нов спазъм на желанието да изпия всичко, що би ме хванало, включително дезодорант, керосин, вода от пералнята, вода от Перловец и вода от чешмите в университета. Бирата отново надделява като субстанция. Другите да си лочат кафетата, чайчетата и минералната водичка...



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: manuelche
Категория: Забавление
Прочетен: 249899
Постинги: 53
Коментари: 103
Гласове: 249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930