Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2014 16:43 - За хубавия маникюр...
Автор: manuelche Категория: Забавление   
Прочетен: 2195 Коментари: 0 Гласове:
1



 Покрай гей парада/ прайда се завърза една станна полемика. Публикувах в социалното зло Фейсбук колаж - мой си - от снимки на двойка момичета в ляво и снимка на фолк певица, буквално с изскочил бюст в дясно. Втората снимка е на фона на храм-паметник Свети Александър Невски, за капак. Написах, че едното от двете се счита за неморално, развращаващо и вредно... Другото е снмка на фолк певица... Получих коментар, че да си фолк певица все пак е по-добре, защото е с поддържан маникюр. Изтръпнах.
Това ли определя кое е "по-добре" - маникюрът? Прическата? Цветът на косата? Аз, значи, мога да си сменям сексуалната ориентация всеки ден и, явно, досега съм го правила несъзнателно. Средностатистическа 20-и-нещо-годишна жена съм, гледам да се поддържам и така нататък. You know. Но, да, има дни, в които по някаква причина или от чист мързел не съм излязла с маникюр. Или съм с вързана коса. Значи този ден излизам като лесбийка явно, дори без да знам. Има дни, в които всичко е на макс - коса, нокти, кожа. Значи трябва да съм убер-мега-гига-хипер-сексуална - хетеро, не друго. 
Само на мен ли тази логика ми куца? Вие знаете ли супер изпипаната мацка до вас в трамвая с кого си ляга и въобще с кой пол си ляга? Или мускулестият ви приятел, който има една-две татуировки, ходи в убийствени костюми и изглежда зашеметяващо?
Имам новина за вас - сексуалната ориентация не я пише никъде по челата на хората или по ноктите им. Да, прекрасната захаросана съседка може би си ляга с жени. Може би е време да забравите, че хомосексуалните жени задължително са мъжкарани с къси коси, косми до глезените и речник на хамал. Познавам много повече хетеро жени от този тип, честно казано. Да, мацката в мъжкото списание, която е позирала по гол гръб без предница, също може да е хомосексуална. Или секси колежката ви, която все е с пола, една идея по-къса от бизнес етикета. За вас може да не влизат в клишето "от остров Лесбос", но това си е чисто ваш проблем. Хубавият маникюр и прическа никога не издават ориентацията.
Да, колегата ви може да е страхотен пич, да гледате мачове, пиете бири до самозабрава. Може да е облечен в най-готините дънки и най-новите кецове. И все пак да е гей. Мускулестият мачо от корицата на Men"s Health може да е хомосексуален. Мъжете от рекламите на бира, скоч, ром, могат да са хомосексуални. Това не ги спира да са много повече мъже от много хетеро муйовци. Защото както хубавият маникюр не прави сексуалната ориентация, така и поддържаният външен вид не те прави автоматично хетеро. 
Живеем в някакъв странен балон, напълнен с клишета. Ако изглеждаш така - значи еди-какво-си. Ако изглеждаш иначе - значи еди-що-си. Ако изляза гримирана, лакирана и епилирана като от списание - ОК съм, легимирам се като хетеро (дори и да не съм реално). Ако един мъж излезе добре облечен - ОК е, и той се е легитимирал. Все ми се струва, че в XXI-ви век не върви да съдим по нечий маникюр или кецове... Или бъркам...



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: manuelche
Категория: Забавление
Прочетен: 249129
Постинги: 53
Коментари: 103
Гласове: 249
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930